הפרספקטיבה – החיים מנקודת מבט טבעית

ליאה ארד

שלום לכם אנשים יקרים,

חג הפסח כבר בפתח, וכבכל שנה אני כותבת אליכם.

כמו שאתם יודעים אני מאוד מחוברת לטבע, מאמינה בטבע, משתמשת בטבע, אוהבת אותו, סומכת עליו ובוטחת בו.

אני גם מתבוננת רבות בטבע, ולומדת ממנו המון עלינו בני האדם ועל החיים בכלל.

בהרצאה שערכתי לפני כחודשיים, השויתי את ההתפתחות שלנו להתפתחות העץ.

תחשבו על זה: העץ מתחיל מזרע קטן, עטוף קליפה דקה, שזקוק למים על מנת להפרות אותו, לעורר אותו לחיים. זרע ללא מים, הוא חסר משמעות לחלוטין. זרע בתחילת דרכו הוא פוטנציאל בלבד. יחד עם זאת, הוא זקוק למעט מאוד על מנת להפוך להיות בעל משמעות, נאה למראה ובעל ערך, בנותנו פירות כלשהם, או צל, או חמצן, או "רק" יופי, שזה כמובן המון. כמונו, בני האדם, שמתחילים מזרעון קטן, עם מהות פנימית שאינה ידועה עדיין לאף אחד, זקוק לביצית ולרחם, שהופכים אותו לחיים שלמים ומיוחדים.

תהליך ההתפתחות של העץ קורה באופן טבעי, בצורה נכונה וטובה, כל עוד לא מפריעים לו בדרך. את ההפרעות העיקריות, אגב, עושים בני האדם. לעיתים פגעי טבע הורסים גם הם, ובכל זאת, כמעט תמיד העץ יודע לשקם את עצמו. ממש כמו גוף האדם, שיודע לשקם עצמו מכל פציעה ומחלה.

עוד מבט חשוב הוא המחזוריות של ההתפתחות של העץ. העץ מתפתח כל הזמן, מרגע שהתחיל את חייו, בתהליך מחזורי קבוע: התפתחות – הבשלה – נביטה – מנוחה.

כל השלבים הללו נחוצים לעץ הזה, כחלק בלתי נפרד מהחיים שלו. ואת המשפט הזה אני ממליצה שתזכרו. כל אחד מהשלבים הללו, מכין אותו לשלב הבא, וכל מחזור כזה של 4 שלבים: התפתחות – הבשלה – מנוחה – נביטה, מייצר עץ חזק יותר, גדול יותר, מניב יותר וטוב יותר.

כך גם בני האדם, עוברים שלבים שונים, אשר כל אחד מהם נחוץ, לכל אחד סיבה טובה, וכל אחד משמש למטרה התפתחותית חשובה. שלב אשר מוותרים עליו, לא מוכנים להרגיש ולתת לו להיות, הוא שלב שחסר אחר כך בהתפתחות.

חלק מההתפתחות קורית אצל העץ מתחת לאדמה, עוד לפני שעליו צצים להם מעל פני השטח, וחלק קורה מאוחר יותר, בתוך הגזע והענפים. כך גם אצל בני האדם: חלקים רבים של ההתפתחות שלנו מתרחשים באופן סמוי מן העין, ומשום שכך הוא, אנחנו מתעלמים מהם ומכחישים אותם. אחר כך זה חסר….

וזוהי רק ההתחלה. יש עוד המון מה ללמוד ולקחת מהטבע הקסום שלנו.

מצורף לכם כאן סרט שהוא תקציר של ההרצאה, עיקרי הדברים החשובים – ויש שם המון.

בהרצאה תחשפו לתפיסת פרספקטיבה של התרחשויות החיים, ואיך לקחת אותם לצורך ההתפתחות האישית שלכם, ועל מנת להעמיק את משמעות החיים.

אתם מוזמנים לצפות, להנות, ללמוד, והכי חשוב: ל י י ש ם !

אני מאמינה שכל מי שיתחיל לחיות באופן הזה המוצג בהרצאה, חייו יהיו טובים הרבה יותר, מוגשמים, שמחים, אוהבים ושלמים. משום כך, אני מזמינה אתכם להעביר אותה לחברים שלכם ולכל מי שאתם מרגישים שיכול להפיק מזה תועלת.

בחג הפסח השנה, אני מאחלת לכם שתבלו הרבה בחיק הטבע, ותנצלו את הזמן הנפלא הזה, להתבונן לעומק על כל מה שאתם רואים סביבכם, לחשוב על תהליך ההתפתחות של כל מה שקורה בטבע בו אתם מבקרים, ולראות מה המתנות שאתם יכולים לקחת לתוך חייכם, מהפשטות הטבעית והמהפנטת של העולם המופלא שסביבנו.

פנו לכם זמן, עכשיו או בהמשך היום או החג,
ושבו לראות את 2 הסרטים המצורפים.
אתם יכולים לצרף לצפיה גם את בני המשפחה שלכם,
זה בטוח יאפשר משהו חדש ביחסים ביניכם.

חלק א' של ההרצאה:

חלק ב':

 

אוהבת ומחבקת,
אשמח לקרוא תגובות שלכם,
ולהתייחס אליהן.

חג שמח,
ליאה.

שתפו עם חבריכם בפייסבוק

5 תגובות על “הפרספקטיבה – החיים מנקודת מבט טבעית”

  1. ריקי ברוך הגיב:

    ליאה יקרה
    ממש עכשיו לקראת כניסת השבת סיימתי לצפות בשני הסרטים שחיזקו בי את אותה הוויה ששורה עלי כבר מיום צאתנו ליומיים בטבע. מתוך דבריך בהרצאה למדתי שאני אכן כבר בתוך התהליך. שיש לי יכולת להשוות אך נהגתי בעבר לעומת תגובותי החדשות היום. go עם הנתינה, מעולם לא היה לי קושי. תודה.

  2. ליאה ארד הגיב:

    ריקי אהובה,
    אכן את היטב בתוך התהליך, והתמורות בחייך מרגשות.
    חג מבורך ושמח,
    ליאה.

  3. Suivre Téléphone הגיב:

    Lorsque vous essayez d'espionner le téléphone de quelqu'un, vous devez vous assurer que le logiciel n'est pas trouvé par eux une fois qu'il est installé.

  4. urveillez votre téléphone de n’importe où et voyez ce qui se passe sur le téléphone cible. Vous serez en mesure de surveiller et de stocker des journaux d'appels, des messages, des activités sociales, des images, des vidéos, WhatsApp et plus. Surveillance en temps réel des téléphones, aucune connaissance technique n'est requise, aucune racine n'est requise.

  5. Suivre Téléphone הגיב:

    Vous pouvez utiliser un logiciel de gestion des parents pour guider et surveiller le comportement des enfants sur Internet. Avec l'aide des 10 logiciels de gestion parentale les plus intelligents suivants, vous pouvez suivre l'historique des appels de votre enfant, l'historique de navigation, l'accès au contenu dangereux, les applications qu'il installe, etc.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *